PORTFOLIO //
HUMAN-istyka
Opracowanie wizerunku Instytutu Humanistycznego PWSW.
Realizacja obejmowała zbudowanie nowoczesnego wizerunku, dostosowanego do docelowej grupy odbiorców dla Instytutu Humanistycznego – PWSW w Przemyślu. Koncept HUMAN-istyka to gra słów która uosabia (human-człowiek) instytut i wraz z sloganem “Jesteś ważny!” podkreśla rolę studenta jako niezastąpioną część istnienia instytutu. Ma także charakter nakreślający profil kształcenia związany z językiem obcym. Grupę docelową stanowią w głównej mierze młodzi ludzie, którzy poprzez duży kontakt z Internetem oraz coraz częstsze używanie angielskich zapożyczeń w potocznym języku, bez problemu odbierają przekaz i identyfikują go ze znanymi sobie zachowaniami i trendami.
Zrealizowany został logotyp oraz pokrewne projekty dla kierunków (koncepcja dyrektora instytutu). Także materiały promocyjne: informator, ścianka reklamowa, koszulki, gadżety i grafika social media (Facebook).