PORTFOLIO //

HUMAN-istyka

Opracowanie wizerunku Instytutu Humanistycznego PWSW.

Realizacja obejmowała zbudowanie nowoczesnego wizerunku, dostosowanego do docelowej grupy odbiorców dla Instytutu Humanistycznego – PWSW w Przemyślu. Koncept HUMAN-istyka to gra słów która uosabia (human-człowiek) instytut i wraz z sloganem “Jesteś ważny!” podkreśla rolę studenta jako niezastąpioną część istnienia instytutu. Ma także charakter nakreślający profil kształcenia związany z językiem obcym. Grupę docelową stanowią w głównej mierze młodzi ludzie, którzy poprzez duży kontakt z Internetem oraz coraz częstsze używanie angielskich zapożyczeń w potocznym języku, bez problemu odbierają przekaz i identyfikują go ze znanymi sobie zachowaniami i trendami.

Zrealizowany został logotyp oraz pokrewne projekty dla kierunków (koncepcja dyrektora instytutu). Także materiały promocyjne: informator, ścianka reklamowa, koszulki, gadżety i grafika social media (Facebook).

 

Opinia:

Andrzej Juszczyk

Pan Marcin Tkaczyk podczas pracy nad zleconym projektem dał się poznać jako bardzo zdolny i sprawny grafik, otwarty na współpracę i sugestie zleceniodawcy. Pracę wykonał w krótkim terminie a jej efekt jest według mnie bardzo dobry.

Z pełnym przekonaniem mogę polecić pana Marcina Tkaczyka jako pomysłowego i rzetelnego fachowca, rozumiejącego specyfikę działalności zleceniodawcy, a także umiejętnie dobierającego środki wyrazu do zakładanego przez zleceniodawcę targetu.

PORTFOLIO //

HUMAN-istyka

Opracowanie wizerunku Instytutu Humanistycznego PWSW.

Realizacja obejmowała zbudowanie nowoczesnego wizerunku, dostosowanego do docelowej grupy odbiorców dla Instytutu Humanistycznego – PWSW w Przemyślu. Koncept HUMAN-istyka to gra słów która uosabia (human-człowiek) instytut i wraz z sloganem “Jesteś ważny!” podkreśla rolę studenta jako niezastąpioną część istnienia instytutu. Ma także charakter nakreślający profil kształcenia związany z językiem obcym. Grupę docelową stanowią w głównej mierze młodzi ludzie, którzy poprzez duży kontakt z Internetem oraz coraz częstsze używanie angielskich zapożyczeń w potocznym języku, bez problemu odbierają przekaz i identyfikują go ze znanymi sobie zachowaniami i trendami.

Zrealizowany został logotyp oraz pokrewne projekty dla kierunków (koncepcja dyrektora instytutu). Także materiały promocyjne: informator, ścianka reklamowa, koszulki, gadżety i grafika social media (Facebook).

 

Opinia:

Andrzej Juszczyk

Pan Marcin Tkaczyk podczas pracy nad zleconym projektem dał się poznać jako bardzo zdolny i sprawny grafik, otwarty na współpracę i sugestie zleceniodawcy. Pracę wykonał w krótkim terminie a jej efekt jest według mnie bardzo dobry.

Z pełnym przekonaniem mogę polecić pana Marcina Tkaczyka jako pomysłowego i rzetelnego fachowca, rozumiejącego specyfikę działalności zleceniodawcy, a także umiejętnie dobierającego środki wyrazu do zakładanego przez zleceniodawcę targetu.